A Associação de Docentes de Português na Galiza (DPG) começa esta nova campanha para promover a presença da língua portuguesa nos centros de ensino secundário da Galiza.

Enviamos um modelo de cartaz e um folheto explicativo para informarmos toda a comunidade educativa.

Os objetivos desta campanha são:

  1. sensibilizar os estudantes  da primária, famílias e a sociedade em geral para a importância de se inscreverem nos centros do secundário que oferecem a cadeira de língua portuguesa.
  2. ajudar os centros de secundária que oferecem português a angariar estudantes nos centros de primária.
  3. sensibilizar os centros de secundária que ainda não oferecem português para que avaliem as potencialidades e possibilidades de ter a língua portuguesa dentro da oferta académica do seu centro.

Como sabem, ao abrigo da Lei para o aproveitamento da língua portuguesa e vínculos com a lusofonia, aprovada por unanimidade pelo Parlamento Galego, os centros e o professorado interessados na progressiva incorporação da Língua Portuguesa no ensino secundário, temos uma boa oportunidade e o grande desafio de alargar a presença do português na Galiza.

A direção da DPG

 

O VI Encontro de Didática do Português 2014 na imprensa

Quarta-feira, 11 de Fevereiro de 2015

Assim nos ajudaram na difusão do nosso VI Encontro Internacional de Didática:

 

 

Descarrega o programa do evento em PDF aqui
Atençom, abrirá numha nova janela.
PGL – A segunda parte do IV Encontro de Didática decorrerá na faculdade de filologia da USC. Nesta ediçom, o evento é organizado em parceria pola DPG e o Instituto Camões. A comunicaçom audiovisual e a compreensom da oralidade som os temas que norteiam esta atividade.

Um workshop sobre o uso da legendagem para a aprendizagem de línguas será ministrado polo professor Xoán Montero (10h30-13h30). Prentende-se mostrar o potencial da legendagem nas aulas e aprender a usar um programa informático específico.

Ângelo Meirao e Carmen Saborido – às 13h30 – apresentarám Bússola, o primeiro método de português feito na Galiza com uma metodologia inteiramente comunicativa e adaptaçom ao Quadro Europeu Comum de Referência.

Por último, o Troca-troca de materiais didáticos terá lugar entre as 16h00 e 18h00. A DPG anima a participar nesta atividade a todos os docentes de português – estejam ou nom inscritos/as no Encontro. Os interessados podem escrever a dpgaliza[@]gmail.com

No site da DPG há uma crónica das primeiras sessões deste IV Encontro, realizadas em novembro na sede do IC de Vigo.

17 de Decembro de 2012 em Atualízate Pontevedra

O Pazo de Mugartegui acollerá este mércores, 19 de decembro, a partir das 20.30 horas o acto de entrega dos premios da Mesa pola Normalización Lingüística que ese ano recaíron na Asociación de lingua portuguesa na Galiza (Premio Vía galego), e en Twenti, no premio Abertos ao galego.

O acto estará presentado por Quico Cadaval, e contará coa presenza de Carlos Callón, presidente da Mesa e do alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores.

Na presentación dos premios o concelleiro de Normalización Lingüística, Demetrio Gómez deu a noraboa á Mesa pola sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia do pasado 25 de novembro. Dende a Mesa convídase a todos os cidadáns e colectivos que presentaron distintas iniciativas en defensa do idioma galego “durante estes catro anos de desgoberno” a participar na entrega destes premios.

A DPG ADIRE À REAL

Quarta-feira, 12 de Setembro de 2012

A DPG já integra a Rede Europeia de Associações de Professores de Línguas

Older Posts »