O VI Encontro de Didática do Português 2014 na imprensa

Quarta-feira, 11 de Fevereiro de 2015

Assim nos ajudaram na difusão do nosso VI Encontro Internacional de Didática:

 

 

Descarrega o programa do evento em PDF aqui
Atençom, abrirá numha nova janela.
PGL – A segunda parte do IV Encontro de Didática decorrerá na faculdade de filologia da USC. Nesta ediçom, o evento é organizado em parceria pola DPG e o Instituto Camões. A comunicaçom audiovisual e a compreensom da oralidade som os temas que norteiam esta atividade.

Um workshop sobre o uso da legendagem para a aprendizagem de línguas será ministrado polo professor Xoán Montero (10h30-13h30). Prentende-se mostrar o potencial da legendagem nas aulas e aprender a usar um programa informático específico.

Ângelo Meirao e Carmen Saborido – às 13h30 – apresentarám Bússola, o primeiro método de português feito na Galiza com uma metodologia inteiramente comunicativa e adaptaçom ao Quadro Europeu Comum de Referência.

Por último, o Troca-troca de materiais didáticos terá lugar entre as 16h00 e 18h00. A DPG anima a participar nesta atividade a todos os docentes de português – estejam ou nom inscritos/as no Encontro. Os interessados podem escrever a dpgaliza[@]gmail.com

No site da DPG há uma crónica das primeiras sessões deste IV Encontro, realizadas em novembro na sede do IC de Vigo.

17 de Decembro de 2012 em Atualízate Pontevedra

O Pazo de Mugartegui acollerá este mércores, 19 de decembro, a partir das 20.30 horas o acto de entrega dos premios da Mesa pola Normalización Lingüística que ese ano recaíron na Asociación de lingua portuguesa na Galiza (Premio Vía galego), e en Twenti, no premio Abertos ao galego.

O acto estará presentado por Quico Cadaval, e contará coa presenza de Carlos Callón, presidente da Mesa e do alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores.

Na presentación dos premios o concelleiro de Normalización Lingüística, Demetrio Gómez deu a noraboa á Mesa pola sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia do pasado 25 de novembro. Dende a Mesa convídase a todos os cidadáns e colectivos que presentaron distintas iniciativas en defensa do idioma galego “durante estes catro anos de desgoberno” a participar na entrega destes premios.

A DPG ADIRE À REAL

Quarta-feira, 12 de Setembro de 2012

A DPG já integra a Rede Europeia de Associações de Professores de Línguas

Lemos, Carlos Cortés, Monforte  23 de abril de 2012 13:04 em La Voz de Galicia

El colectivo de Docentes de Portugués na Galiza se suma a una campaña iniciada por un grupo de alumnos de la Escola Oficial de Idiomas monfortina. Cuarenta personas han firmado ya una preinscripción para poder estudiar esa lengua.

La asociación de Docentes de Portugués na Galiza respalda la campaña a favor de la implantación de esta lengua como una especialidad más en la Escola de Idiomas de Monforte. La propuesta partió de un grupo de alumnos. La dirección del centro abrió una fase de preinscripción para comprobar cuánta gente está realmente interesada en estudiar portugués en Monforte. Según esta asociación de profesores, ya hay registradas algo más de cuarenta solicitudes. Los portavoces del colectivo de profesores de portugués en Galicia asumen como propios los argumentos que utilizan los alumnos de los que partió esta iniciativa, que apelan a los lazos culturales con el país vecino, pero no solo a eso. También subrayan las ventajas de dominar el portugués para viajar a Brasil, un clásico destino turístico pero también una potencia económica emergente; para trabajar en empresas que tenda vínculos comerciales con Portugal; o la rapidez con la que un gallego-hablante puede alcanzar un nivel de portugués puntuable para concursos de empleo público. La de Monforte es una de las tres escuelas oficiales de idiomas de Galicia en las que no es posible aprender portugués. Las otras son las de Viveiro y Ribadeo. En las de las siete principales ciudades y en la de Vilagarcía están matriculados este curso 1.104 alumnos de portugués. Este año, se incrementó la matrícula en esta especialidad un 48% en la escuela de idiomas de Pontevedra, un 32% en Ferrol, un 25% en Lugo y un 23% en Vigo.
Older Posts »